Období dubna a května se každý rok nese ve znamení nejzajímavějších pohybů na scéně realitního trhu. Letos je trh lehce ochromený pandemií koronaviru, ale i přesto bude toto období jako každý rok naprosto stěžejním pro prodej vašich nemovitostí. Otázkou ale je, zdali jste připraveni?
Jednoduché rekonstrukce a homestaging pomohou
V případě, že chcete svoji nemovitost prodat potřebujete především co nejlepší první efekt. V současnosti je totiž trh s realitami nabitý a pokud nebudete mít efektivní prezentaci té vaší nemovitosti, tak se může lehce ztratit do neznáma. Je tak potřeba přemýšlet nad jednoduchými investicemi v rámci několika stovek až tisíc korun, které mohou učinit z bytu či domu mnohem lákavější a zajímavější místo.
Lehká a cílená rekonstrukce tak může dostat prezentaci nemovitosti na zcela odlišnou úroveň a s tím i veškeré další parametry jako je úspěšnost na trhu a pochopitelně i cena. Důležité uvědomění je i fakt, že první kontakt s nemovitostí přichází v naprosté většině pomocí fotografické prezentace. Homestaging z rukou profesionálů se tak řadí mezi takové investice, které není radno zanedbávat.
Realitní kanceláře a správa nemovitostí
Stejně tak je zbytečné riskovat problémy a neshody ve smluvních a úředních záležitostech prodejen takříkajíc „na vlastní pěst“. Spolupráce s realitními kancelářemi je v tomto období chytrou volbou. Ty nejlepší vám mohou nabídnout celou řadu unikátních doplňkových služeb jako například správa činžovních domů, bytů anebo již zmiňovaný homestaging.
Umění kvalitního prodeje je totiž stavebním kamenem každé realitní společnosti, která má ambice k setrvání na trhu. Nebojte se tak vložit svoji nemovitost do rukou profesionálů. Věřte totiž, že investice v podobě provizního procenta pro makléře je chytrou volbou.