Kariéra

Jaký je rozdíl mezi aktivním a pasivním telemarketingem?

Rozdíl mezi aktivním a pasivním telemarketingem spočívá především v iniciativě a způsobu komunikace se zákazníkem. Zatímco v rámci aktivního telemarketingu mu něco nabízíme, při pasivní telemarketingu se operátoři snaží zodpovědět všechny dotazy a vyřídit všechny požadavky zákazníků, kteří na příslušnou linku sami volají.

Aktivní telemarketing

Telemarketéři aktivně oslovují zákazníky (obvykle telefonicky). Cílem je iniciovat kontakt, nabídnout produkty či služby, uskutečnit prodej, získat nové zákazníky nebo aktualizovat údaje. Tato forma zahrnuje například cold calling (nevyžádané hovory) nebo systematické oslovování stávajících klientů.

Pasivní telemarketing

Zde telemarketéři reagují na příchozí hovory od zákazníků. Typicky jde o hovory na zákaznickou linku, objednávky přes telefon, technickou podporu nebo dotazy týkající se produktů či služeb. Hlavní rolí je tedy zpracování poptávky, řešení problémů nebo dotazů zákazníků, kteří kontakt sami iniciují.

Víc než jen telemarketing

Společnost Axxel ovšem nezajišťuje pouze aktivní a pasivní telemarketing, ale také vám, respektive vaší firmě může pomoci s retail managementem nebo se skladováním vašich produktů. Pracovníci společnosti Axxel vám též zprostředkují služby související s balením výrobků nebo jejich kompletací i odesíláním balíčků zákazníkovi. Lze využít i službu `virtuální asistentka`, která za vás může spravovat běžnou denní administrativu.

Společnost Axxel, jež funguje jako externí call centrum, má navíc statut chráněné dílny, proto mnoho ze svých služeb poskytuje s výraznou slevou. Konkurenčních výhod v porovnání s podobnými společnostmi má opravdu nespočet.

V magazínu pro muže FirstMan.cz naleznete zábavu, novinky ze světa sportu, aut, technologií, žen a spoustu dalších témat která zajímají moderního muže.

Partneři

čtk tisková kancelář

 

Copyright © 2014-2019 Obsah on-line magazínu pro muže FirstMan.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoli způsobem, je bez předcházejícího souhlasu redakce zakázáno. Obchodní podmínky Ochrana osobních údajů, Informace o magazínu, Kontakt

To Top