Nestíháte balit a distribuovat zboží tak rychle, jak byste potřebovali? Nebo nedokážete odbavovat všechny své administrativní záležitosti? V tom případě se můžete obrátit na call centrum 21. století.
Svěřte call centru i svou zákaznickou podporu
Call centra toho ovšem umí mnohem víc. Například vám zajistí cenné informace o vašich klientech. Kromě toho mohou suplovat zákaznickou linku a podporu. Zákaznická podpora je velmi důležitá pro všechny malé i velké firmy, často si to ale sami podnikatelé vůbec neuvědomují. Call centra vám zajistí administrativu i backoffice. Virtuální asistentka zvládne rutinní administrativu, obvolávání klientů, domlouvání schůzek a mnoho dalších činností.
Zároveň vám call centrum může pomoci s jednoduchými manuálními pracemi od kompletace až po skladování a následnou expedici zboží k prodejci nebo koncovému zákazníkovi. Též vám zajistí retail management.
Aktivní i pasivní telemarketing? To není vše
Jedním z takto výkonných call center je společnost Axxel. Zajistí vám služby jako:
- aktivní telemarketing
- pasivní telemarketing
- skladování a balení zboží
- administrativa
- retail management (call centrum vám sestaví podrobnou analýzu a vytvoří komplexní řešení na míru tak, aby vaše firma fungovala, jak by měla)
Spokojené firmy v Česku i na Slovensku
Výhodou společnosti Axxel je, že má statut chráněné dílny, a proto část svého portfolia poskytuje za mnohem nižší ceny než konkurence. Na českém trhu působí již od roku 2007 a za tu dobu si získala desítky tisíc spokojených klientů nejenom v České republice, ale také na Slovensku. Potřebujete-li s čímkoliv pomoct? Neváhejte se na firmu Axxel obrátit. Můžete napsat e-mail, do společnosti zavolat anebo na jejích webových stránkách rovnou vyplňte kontaktní formulář.