Jak přilákat nové zákazníky a zvýšit prodej vašich produktů? Využijte telemarketingových služeb. Ty stále patří k nejefektivnějším způsobům, jak získat nejen více zákazníků, ale také mnohem spokojenějších.
Přesvědčivá argumentace je základ úspěchu
Využít lze buď aktivní či pasivní marketing. Ideální je kombinace obou. Aktivní telemarketing znamená, že operátoři oslovují vaši cílovou skupinu a nabízejí jí ke koupi váš produkt. Zároveň dokážou přesvědčivě argumentovat, proč zvolit právě váš produkt, a ne jiný, a proč by ho měli zkusit. V případě, že chcete získat nového klienta, vám operátoři domlouvají obchodní schůzky.
V rámci pasivního marketingu vám operátoři na lince zlepšují zákaznický servis tím, že odbavují požadavky vašich zákazníků a klientů. V průběhu pasivního marketingu může probíhat prodej služeb či výrobků, ale rozhodně není prvořadý. Nejdůležitější je vyřídit k zákazníkově spokojenosti jeho přání, požadavky a zodpovědět všechny jeho dotazy.
Call centrum vám pomůže i s administrativní činností
Společnost Axxel je profesionální call centrum s vyškolenými virtuálními asistentkami, které skvěle ovládají pasivní i aktivní telemarketing. Kromě toho však nabízí celou řadu dalších služeb:
- administrativa a back office – na firmu lze přesunout vše, co vaše asistentka nestíhá
- skladování a kompletace – zboží v call centru zabalí a odešlou zákazníkovi
- retail management – odborníci vám pomohou nastavit efektivní vedení prodejen, poradí, jak zvýšit výkon a jak dosáhnout úspěšného plnění vašich cílů
Společnost Axxel Services má statut chráněné dílny. To znamená, že mnohé služby call centra vám budou poskytnuty levněji než u konkurence. Díky tomu lze taktéž uplatnit náhradní plnění. Axxel působí v Česku i na Slovensku a má spoustu spokojených zákazníků z řad velkých nadnárodních firem.