Podnikáte a chcete být v tom, co děláte ještě úspěšnější? V tom případě by vám mohly pomoci služby call center. Zvyšují váš obchodní výkon, spokojenost zákazníků, a navíc vám otevírají i úplně nové možnosti podnikání.
Podnikejte smysluplně
Proč je dobré aspoň čas od času využívat služeb call centra? Protože vám například zajistí cenné informace o klientech. Pomohou vám získat nové zákazníky, zjistí jejich potřeby a vy následně svou nabídku upravíte tak, aby vyhovovala co největšímu počtu zákazníků.
Call centra vás zbaví i běžné administrativní práce. Tak získáte cenný čas na činnosti, které vám opravdu vydělávají a metají cestičku k ještě většímu úspěchu.
S čím vám call centrum pomůže?
Výhodou některých call center je například i to, že svým klientům dokážou zajistit širokou škálu nenáročných manuálních prací, například kompletaci, skladování a expedici zboží ke koncovému zákazníkovi. A k tomu všemu můžete pomoci hendikepovaným, tedy lidem s tělesným postižením. Pomůžete jim vydělat si na živobytí a ještě ušetříte, protože vám díky státním dotacím vybraná call centra služby tělesně postižených nabídnou za nižší cenu, než je na trhu práce obvyklé.
Jedním z oceňovaných call center je společnost Axxel. Vaší firmě může nabídnout plný rozsah služeb, které s touto činností souvisí, například:
- sjednání schůzky
- akvizice klientů (i nových)
- generování leadů
- outsourcing call centra
- virtuální asistentka
Levně a kvalitně
Axxel se specializuje na mezifiremní komunikaci, rozhodně se nesoustředí pouze na telemarketing. Aktuálně působí v Praze, Táboře a Plzni. Mezi její činnosti patří zejména uzavírání obchodních vztahů se zákazníky a partnery, které jsou oboustranně výhodné, vyvíjení nových technologií či zkvalitnění procesního IT outsourcingu lidských zdrojů. Potřebujete poradit? Neváhejte společnost kontaktovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.