Zdlouhavé vysedávání v čekárně u lékaře nemá rád asi žádný pacient. Na druhou stranu, ani lékař neholduje chaosu při příjmu pacientů v čekárně. Takové problémy však lze řešit efektivním způsobem. Slouží k tomu vyvolávací systém pro čekárny SEIVA. Moderní technologie určená pro moderní kliniky, nemocnice a ordinace. Jestliže nevíte, co si pod takovým systémem představit, začtěte se do dalších řádků.
V jednoduchosti je krása
Když si pořídíte vyvolávací systém pro čekárny SEIVA, získáte dvě věci. Jednou z nich je samotné fyzické zařízení, které slouží pro identifikaci pacientů při jejich příchodu. Dotyková obrazovka, jednoduché prostředí a přehledné instrukce. Tohle všechno jsou věci, které bezpochyby ocení jakýkoliv pacient.
Výrobek tohoto typu obvykle disponuje hliníkovým tělem, má dotykový displej, je odolný a nechybí mu ani šachta pro vkládání karty pojištěnce. Vyvolávací systém pro čekárny SEIVA však obsahuje ještě druhou část. Je to programové vybavení komunikující právě s touto „krabičkou“ v čekárně.
Díky vhodně navrženému softwaru má lékař nebo sestra možnost kontrolovat, kdo přišel do čekárny. Na pacienty je možné se připravit dopředu a vyvolávat je podle čísla. Díky tomu nedochází k dohadům, předbíhání a celý proces příjmu pacientů je značným způsobem urychlen.
Zefektivnění příjmu pacientů
Je pravdou, že moderní vyvolávací systém pro čekárny SEIVA přináší náležitou efektivitu. Tu ocení nejenom velké nemocnice, ale i menší kliniky, které jednoduše chtějí pracovat efektivně. Systém je navíc dodáván ve dvou velikostních variantách. Zároveň je variabilní, takže lze přizpůsobit zobrazené informace, nabídky a podobně. Zkrátka krok tím správným směrem, jak potěšit pacienty a zefektivnit práci lékařů. O těchto slovech se mimochodem může přesvědčit jakékoliv zdravotnické zařízení.