Novoroční přání je něčím, co by neměl podceňovat žádný člověk. Pokud nepošlete svým blízkým novoročenku, alespoň je obdarujte svou návštěvou a sdělte jim takové přání ústně. V rámci rodiny není asi třeba o čemkoliv zdlouhavě přemýšlet. Taková novoročenka má vždy potěšit, být od srdce a pravdivá.
Jenže, jak na konci roku poděkovat svým obchodním partnerům, respektive co jim popřát do dalšího roku a jak je zaujmout? V tomto směru už byste si měli dávat pozor, protože ne všechny novoročenky sklízí takový obdiv, jak si možná myslíte. Navíc, některé typy přání se jednoduše nehodí.
Jakou zvolit novoročenku pro obchodní partnery?
Na úvod je třeba říci – vyvarujte se jakýmkoliv skrytým reklamám. Jestli někomu popřejete hodně zdraví a zbytek novoročenky zaměříte na prodejní text, určitě obdarovaného nikterak nezaujmete.U takové novoročenky sázejte spíše na jednoduchost obsahu a snažte se zaujmout výslednou podobou.
I když žijeme ve světě moderních technologií, zkuste jednou zapomenout na blahopřání skrze Facebook nebo tradiční mail. Přeposílání novoročenek už zkrátka vyšlo z módy. Dejte přednost papírovému přání před nic neříkajícím vtipným videem na internetu.
To je další věc. Pokud je daná novoročenka určena pro obchodního partnera, přistupujte k její celkové podobě s jistou vážností a vyhněte se jakémukoliv nemístnému vtipu a humoru. Teprve pak docílíte požadovaného účinku.
Přikročte k novoročnímu přání zodpovědně a vyvarujte se výše uvedených chyb, jež na vás jako podnikatele nehází zrovna dobré světlo. Vydejte se cestou jednoduchosti, originality a obsahové nenáročnosti. Právě taková přání dokáží potěšit, nadchnout a zaujmout. A to přece u svých spolupracovníků jednoznačně chcete. Vymanit se z těch stereotypních novoročenek a přijít s něčím unikátním a jedinečným.