Opel Astra patří mezi největší stálice v oblasti rodinných vozů a už několik generací tohoto německého vozu brázdí silnice napříč celou Evropou. S každou další generací je ale potřeba držet krok společně s obtížnou konkurencí. Dokáže nová Astra držet tempo proti nabitým asijským automobilkám?
Motor dokáže potěšit i potrápit, záleží na verzi
Astra rozhodně nepatří mezi sportovní rychlíky a ani mezi vozy, které by ve své třídě dokázaly brázdit silnice s obratností hodnou divoké šelmě. Možná je to právě naopak, protože v rámci cenové i kvalifikační třídy patří Opel Astra mezi jakési těžkooděnce, kdy se nikdy nešetřilo na velice kvalitní a robustní kostře, celkové konstrukce a pochopitelně ani na vnitřním vybavení. Sečteno a podtrženo dokáže být Astra dobrým automobilem, ale v méně výkonných verzích tuhle nevýhodu konstrukce určitě poznáte na všech jízdních vlastnostech.
Cenově dostupný vůz, který vás udrží v dokonalém pohodlí
Jak vám ale už možná dávno došlo, tak společnost Opel celkově nijak netlačí na, jakkoliv převratné jízdní vlastnosti. Vůz je spolehlivý, nezradí vás v obtížných chvílích, ale při dálniční honičce zůstanete mezi posledními. Pokud ale budou ostatní závidět vám, tak to bude především díky prostoru a pohodlí v interiéru, který je hlavní předností těchto vozů. Zároveň se budete na sedadle řidiče i spolujezdce cítit velice bezpečně díky masivní a dobře zasazené palubní desce.
Cena přitom patří mezi největší výhody. Ať už budete shánět nové, nebo skladové vozy Opel, tak se můžete dostat za velice dobrý vůz již pod tři sta tisíc korun. A právě zde nejspíš tkví největší konkurenční výhoda vozu, protože do podobných částek se jen tak nedostanete ani u cenově i kvalitativně konkurenční výroby asijských automobilek.