Kariéra

Microsoft CRM: Efektivní řízení vztahů se zákazníky

pixabay.com

V současné době se řízení vztahů se zákazníky požaduje za jedny z nejdůležitějších činností, které jsou v podniku vykonávány. Však taky podnikové politiky v mnoha plánech myslí právě na své zákazníky a to nejen na získání těch nových, ale hlavně na udržení těch stávajících. A zkratka CRM je s tím úzce spjatá. Jedná se o management, který je orientovaný právě na zákazníky.

Změna orientace marketingu

Podle mnoha analýz, které byly prováděny marketingovými odborníky, se již několikrát dospělo k závěru, že se podniky orientují z produktů právě na zákazníky. Což je z obecného hlediska velmi logické. Protože díky zákazníkům podniky prosperují a získávají potřebné finanční prostředky. A z toho důvodu vývojáři neustále pracují na vylepšování CRM systémů, které podporují činnosti společnosti směrem k zákazníkům.

Konec 4P?

Kdo by mohl zapomenout na marketingový termín 4P, který znamená produkt, price, place a promotion. Jednalo se vlastně o jakési protlačení produktů na trh. Moderní doba však raději používá termín 4C, který se neorientuje na produkt, nýbrž právě na zákazníka – customer total cost, customer value, konvenience a communication.

Jak na efektivní CRM?

Vzhledem k tomu, že si na vztazích se zákazníky zakládá 99% podniků, společnost Microsoft vypracovala systém, který dokáže veškeré činnosti zefektivnit. Microsoft CRM pomáhá identifikovat potřeby zákazníků, spravovat již získaná data, získat nové informace a celkově podporuje udržení stávajícího zákazníka. Díky CRM systémům jsou hodnoty veškerých vykonávaných činností ve spojitosti se zákazníky zvyšovány. A to se vyplatí. Když novodobé technologie postupují takovým stylem kupředu, byla by opravdu škoda toho nevyužít ve svůj prospěch.

V magazínu pro muže FirstMan.cz naleznete zábavu, novinky ze světa sportu, aut, technologií, žen a spoustu dalších témat která zajímají moderního muže.

Partneři

čtk tisková kancelář

 

Copyright © 2014-2019 Obsah on-line magazínu pro muže FirstMan.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoli způsobem, je bez předcházejícího souhlasu redakce zakázáno. Obchodní podmínky Ochrana osobních údajů, Informace o magazínu, Kontakt

To Top