Autobazary jsou jedním z nejnavštěvovanějších druhů prodejů u nás. Není se čemu divit, nýbrž právě mezi koupí nového automobilu a některé ojetiny mohou panovat dramatické cenové rozdíly. Stejně tak se ale může stát, že místo výdělku naopak tvrdě narazíte a proděláte spoustu peněz. Soudní tahanice a spory ohledně ukrytých vad se pak táhnou tak dlouho, že je nespokojený klient raději vzdá. Co takhle vyzkoušet menší autobazary a co nám nabízejí?
Menší autobazar = rodinný přístup
To je rovnice, kterou u žádných prodejních řetězců běžně nepotkáme. Nemusíme se bavit jen o prodeji ojetých vozidel, ale v případě jakéhokoliv řetězce stojíte na pozici jednoho z tisíců klientů denně a podle toho mnohdy i vypadá přístup obchodníků.
Podívejte se na to z toho pohledu, že pokud vám projde dveřmi pouze sto anebo deset tisíc klientů, tak těch sto potřebujete zaujmout a udržet na své straně. Buďte chytří a využívejte toho i z pohledu zákazníka.
Každý klient je pro ně důležitý
Pro menší autobazary je tak každý klient mnohem důležitější. Příjemný komunikace a rodinný přístup je způsob, jak vás nalákat a zcela nenásilně přinutit k prohlídce obchodního sortimentu. Ovšem pokud vás sortiment zklame anebo dokonce ani nezaujme natolik, abyste se odhodlali ke koupi, tak je veškeré předchozí snažení k ničemu.
Každý menší autobazar si to velice dobře uvědomuje, a proto se rovněž snaží stavět svůj sortiment na menším počtu kvalitnějších vozidel.
Špatná reklama zde nepřipadá v úvahu
Pokud máte tisíce klientů, tak se těch několik nespokojených vždy schová. V podstatně menším čísle se ale každá recenze s červeně psanou nulou stává tou pomyslnou pilkou, co podřezává větev. Věřte tak, že menší prodejci na kvalitě svých služeb a produktů lpí mnohem více! Výběr i přístup pak odpovídá minimálně takové kvalitě, kterou byste za své investované peníze a čas měli očekávat.